Vilket kap...

Jag fångade inte bara rätt man utan jag fann även näbbskorna och näbbtiarorna på rean.. ;)
Jenny och jag stoppade våra bustroll i varsin vagn och åkte till Ikano för lite skojakt till våra kära näbbar. Efter stora besvikelser då Alice och Jollan hamnar på två olika avdelningar när det kommer till skostorlekar fann vi drömskorna på Lindex. Med hjärtat i halsgropen höll jag andan när dom ringde in till stan där vi sedan kunde hämta ut dom sista 23:orna... Så jäkla gott... Näbbskor 99 kr st.. PERFEKT!



Vi fann även super söta diadem till våra sessor för bara 20 kr eller nått styck...

Jag tror det kommer bli super fint tillsammans med deras näbbklänningar som vi köpte från min favorit säljare på Ebay.... Tänk att den lilla bakelsen bara kostar 269 kr med frakt och allt. Såg nu att just den klänningar var slut men kolla gärna in hans andra... Alice har fyra stycken i olika färger och modeller.. Dom är sååå fina.


Bild lånad från For a little angel.

I handen kommer tjejerna få varsin kort som vi målat och klistrat på pappersrosor (tack snälla Sofie för hjälpen). I korgen kommer vi inte ha rosenblad då jag tror dom kommer vara för blyga för att kasta det så det får vara en liten minitärnbukett i den istället. Jag tror verkligen att det kommer vara sååå super duper fint.
Tror inte ni?

Korgarna visar jag och berättar om i ett annat inlägg. Saknar bild för tillfället. I ett annat inlägg visas även blommorna upp...

Dags att sova. I morgon är en ny dag och nya äventyr samt bröllopspyssel... Embossar just nu festprogram och zickzackar dom sista stolsöverdragen. :)

Tusen tack Lizette.  

Sov så gott alla!

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0