Snyggaste skorna i stan... ;)

Nu har mina super snygga skor kommit. Jag ÄLSKAR dom... Det finns ett problem, jag blir fasen höjdrädd där uppe. Men träning ger färdigheter. Så här ska tränas så den 30 juni kommer jag sväva fram på 10,5 cm klack. ;)
Vad tycker ni?



Dom är köpte på Ebay av säljer: Bemyshoe
Artikelnummer:150657215729
Pris: 367 kr (varav 105 kr är frakt)

Jag har även dom här silvriga som jag köpte på Skopunktens rea förra året för 99 kr. Älskar dom med så får jag ont i dom lila så sänker jag mig 2 cm och dansar i silver istället.. ;)


I värsta fall får jag dansa barfota eller finna mig ett par snygga ballerinskor...
Dags att klippa lite på Save the date korten.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Snygga! Omg 10,5 cm jag skulle slå ihjäl mig..jag tänker mig typ 5-6 cm max och sen ett par ballerinas senare :p Men det finns tid att öva! Ska spana in säljaren iaf om de finns nå snyggt!

2011-10-01 @ 14:21:12
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Jenny

Skeetsnygga skor :)

2011-11-19 @ 00:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0