Äntligen har jag börjat!

Jag har länge tänkt börja med överdragen men sen har jag inte vågat lita på att jag kan eller så har jag bara inte orkat lyfta upp symaskinen... Men nu i alla fall är det i full gång.. Tre gjorda 74 st kvar... ;)

Mormor var här ute för ett tag sedan så då fixade vi några bra mallar som jag kan klippa efter och nu i helgen var svärmor här. Så hon och jag satt igår och klipte ut delar till tio st som nu bara ska sys... Det är ju mätningen som tar sin lilla tid, sy gör man ju snabbt.. Så när Alice gått och lagt sig ska här sys...

Jag har även börjat fixa save the date korten. Det känns så skönt eftersom det är dom som är först ut. Om två månader eller nått är det dags att skicka iväg dom. skönt att slippa sitta och stressa dom sista dagarna.

Påminn mig att ringa och boka kyrkan den 1 okt. Jag ska fasen sätta klockan och vara först ut.. ;)

Dags att leka med min lilla sessa.
Men nu vet ni i alla fall att det går framåt. ;)

Pussar o Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0