Uppdatera checklistan

Hur gött är inte det här då.
Det behövdes bara att jag la ut en checklista här på bloggen så tog jag tag i saker. Så nu kan jag checka av lite till.

Förra veckan var vi och träffade cateringfirman. Alltså gud vad skönt allt känns. Jag älskar han som vi träffades. Håll tummarna för att det är han som är med på vårt bröllop.

 Vi har alltså valt att ha Kockduon på vårt bröllop.
Från början tänkte vi gör snittar och dessert själva men ju mer vi pratade på mötet med cateringen ju mer la vi över på dom. Så nu håller vi inte med något förutom nattamaten och barpersonalen. Det ska bli såå skönt att slippa tänka på nått på dagen D.

Så vad mera kan checkas av:

Checklista:
Lokal - Bokad
Florist - Prel. bokad
Catering - Bokad
Makeup - Bokad
Hår - Bokad
Solist - Bokad
Kyrka -
Ringa sista veckan i okt. Får ej bokad nu.
Transport - Bokad
Tårta -
Present från syster. Alltså Bokat
Barpersonal - ?
Trubadur - Vår solist skulle prata med en killer.
Barnvakt - ?
Hundvakt - ?

Så det är bara inte cateringen som har bokats sedan sist. Transporet är också klar. Men mer om det i ett annat inlägg. Tillbaka till symaskinen och stolsöverdragen.

Pussar


Kommentarer
Postat av: mia

va kul med bröllopsplaner! :D

Säg till om du vill ha hjälp med något! Jag är ju inte utbildad florist men rätt så bra på blommor ändå, jag gjorde alla blomsterdekorationer och buketter själv till vårt bröllop. :)

2011-10-13 @ 17:00:01
URL: http://mariareh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0