Klick, Klick, KLICK!

Tänkte berätta vilken fotograf vi har bokat. Hon verkar vara helt underbar.
Jag fann henne genom en annan blogg. Den bloggen finns tyvärr inte kvar längre. Men där berättade den blivande bruden om en fotograf som tog super fina lantliga och romantiska bilder.
Precis vad jag är ute efter. Jag säger JAG för ärligt talet så tror jag Kalle inte har en aning om vilken typ av bilder han vill ha, Bröllopsfoto? ;)

Så jag mailade henne och kände från början att det här kommer bli perfekt. Hon är såå trevlig.
Den här HON är Anne-Carlotte Andersson.

Inte nog med att hon är trevlig och tar fina bilder.. Hon har även skit bra priser. Hur du får tag i henne?
Här är hennes mail och här har du hennes hemsida.
Hon bloggar även här

Jag har fått lov att låna några bilder av henne. Här är några favoriter:

 


Älskar den här bilden...


Skyll inte dom halvdåliga bildcollagen på henne för det är jag som gjort dom. Jag tränar och tränar men får aldrig till några snygga.. ;)

Jag ska även ta mina Trash the dress fotografier med henne. Kommer bli såå jäkla skoj!

Vi har valt ett paket med de vanliga bröllopsfotona, fotografering vid vigsel och tom riskastningen. Kommer inte ihåg om det ingick 40 eller 60 bilder på en skiva. Är så glad att man får bilderna på en skiva och inte hundra olika förstoringar. Jag vill hellre göra en fotobok av bilderna.

Dock en förstoring vill jag ha men det berättar jag om en annan gång vad jag vill ha det fotot till.. Påminn mig om jag glömmer... ;)

Ha det super duper..
Pussar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är det så härligt när man hittar sin fotograf, det var en av dom viktigaste sakerna för mig och jag är såååå NÖJD! Så fin känsla :)

2011-11-23 @ 18:24:51
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0