Drömklänning - Säljes!

I våras köpte jag min drömklänning. Den är så fin. En riktigt klassisk brudklänning med dom ivoryfärgade sötvattenspärlorna samt lite silverdetaljer, det långa släpet och de fina korsettsnörningen i ryggen...


När bilderna tog villa jag bara prova den lite snabbt. Så den är inte knuten så fint.

Klänningen är i ivory och har måtten:
Byst: 97 cm
Midja: 78
Höft: Fri
Längd: 130-135 cm

Det bästa med korsettsnörning är att man både kan vara en storlek mindre eller större och ändå kunna ha den. Uringningen är lite hjärtformad.

Jag säljer den nu för att jag funnit en annan klänning som passade mig lite bättre. Så den är aldrig använd. Det finns ett litet litet tunt sträck på baksidan vid sömmen på släpet. Det är absolut inget man tänker på men jag vill ändå säga det. Det är ett fabrikationsfel. Därför det låga priset.

En drömklänning för bara  2000 kr.

Man får självklart komma och prova den men jag kan också hjälpa till att sända den på posten men köparen betalar frakten.

Maila mig om du är intresserad eller har några frågor.

Pussar


Kommentarer
Postat av: mia

här kan du se lite vad jag gjort innan :) jag uppdaterar inte så ofta men ibland ;)

2011-11-28 @ 08:28:07
URL: http://mariareh.blogspot.com
Postat av: Weronica

Jätte vacker klänning. Hade det inte varit "lite tidigt" (hur det nu kan vara tidigt när man planerar bröllop) så hade jag slagit till... men det är nästan 2 år kvar så hör av dig om du har den kvar om ett år ;)

2012-01-09 @ 15:27:17
URL: http://nattmamma.blogspot.com/
Postat av: Weronica

Hej.

Vad tråkigt att du inte kan ha din fina klänning, men kanske inte helt tråkigt att gå ner en storlek just till denna dag ;)

Jag vill jättegärna se bilder på den andra klänningen så får vi se om det kan vara något för mig :D

[email protected]

2012-01-26 @ 00:27:15
URL: http://nattmamma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0