Tiden går

väldigt fort just nu... Perfekt för då är det snart dags. Snart är det bara 1 år kvar.. Jihoo!!!

Helena och Sven var på besök över helgen så i går gick vi för att titta på lokalen. Den var lika perfekt nu så förra gången. Dom gillade den med så nu ska här ringas och bokas.
Ringde kyrkan idag men det visade sig att man inte fick boka innan 1 nov. Då skulle man ligga på luren. Bra system, måste ju inte vara nått stressit för dom den dagen... ;)

Först stressade jag upp mig men sen tänkte jag:
"Va fasen, det ligger 5 kyrkor inom 5 km avstånd från lokalen alla kan omöjligt bli bokade samma datum som oss.. Och jag ska bli gift,vart det blir spelar ju ingen roll.. "
Så nu är påminnelser på överallt och flera almenackor inringade... :)

Här pysslas här hemma. Kom på ett smidigare sätt att göra änglarna till ljushållaren. Kalle skriver ut dom direkt på klisterpappret så behöver jag bara skära ut dom där... Lite mindre tråkigt jobb och mer roligt pyssel...





Ja det var väl allt.. Jo TUSEN TACK för hjälpen med monogrammet. Nu är stämplarna beställda. Det blev utan "&"....

Ha det fint.

Pussar!


Kommentarer
Postat av: jeanette

Hej!

Hittade din blogg via bröllopstorget. Vi ska ha samma lokal som er, men gifter oss 110806 :) Den är verkligen kanon fin tycker jag.. Dock kommer jag inte ihåg om det fanns ett kylskåp hehe.. Det kanske du har koll på :D

Det ska bli skoj att följa din blogg!

Mvh Jeanette

2011-05-23 @ 23:09:24
URL: http://bondunge.blogspot.com
Postat av: Jeanette - bondunge

Självklart kommer det ut bilder efter bröllopet :) Vi kommer att ta maten från delikatessbutiken. Vi har blivit jätte trevligt bemötta och de har varit riktigt proffsiga. Först ville vi ha P2 men de var redan fullbokade "vårt" datum. Just nu känns det bra ändå eftersom vi kommer att betala 1/3 av priset :) Får hålla tummarna för att maten är bra också!

2011-05-26 @ 19:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0