Då var jag glad igen

Jag har varit såå himla nere ett tag när det gäller bröllopet. Vet inte varför men nu har jag fått tillbaka lite bröllopslust.. Men det är klart att man inte kan köra på 100% hela tiden i 1½ år. Det måste gå ner ibland för att få nå toppen av glädje när något nytt dyker upp...

Vi har funnit en lokal... Nej inte bara en lokal, vi har funnit DEN lokalen..

Så himla fint...

Tänk er en skog, en stenbro över en flod... Marschaller längst broräcket... En röd gammal kvarn bevard från 1800-talet... Trämöbler utanför med tak över ifall himlen vill öppna upp sig och fira oss med glädjetårar... På ett runt stenbord med ett blomsterarrangemang i mitten finner du välkomstdrinken... Runt omkring på silver brickor serveras goda snittar.

När brudbaret anlänt låter vi dig följa flodens brus runt huset och ner för en trätrappa... Innan du vandrar in till den romantiskt lummiga charmiga miljön vänder du om för att njuter av synen av det lilla brusande vattenfallet...

Låter inte det väldigt romantiskt och helt underbart?


Dock taget en regnig dag...

Jag är såå glad.

Lotta min faster är såå himla duktig när det kommer till inredning och pyssel (ja hon är duktig med annat med..;) ) så hon har hjälpt mig såå mycket. Jag tror det kommer bli såå fint... Vi ska använda oss av lokales bjälkar och stolpar istället för att störa oss på dom... Tänk dig klätterväxter, träkrukor, ljus, stenar... Naturen gör det romantiskt och mysigt...

Åh, ni hör att jag är verkligen tillbaka...

Bröllopslust till hög grad.

Många pussar!


Kommentarer
Postat av: arasen

verkligen vackert..

2011-05-05 @ 10:50:44
URL: http://arasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0