Värsta problemet!

Igår fick jag hem tusen paket från Ebay. Alla var super bra för en gång skull. Men i ett hade jag skickat efter lilarosenblad och lila kristallstenar... Efter att ha sett en bild på en fin dukning så velar jag mellan lilalöpare med genomskinliga kristaller, murgröna och vita änglar samt galejljushållare eller om man ska strunta i löpare och ha lila rosenblad, lilakristaller och ljushållare... Hmm.. Vad jobbigt allt blev..


Lånad från ebay.

Jag har ju redan köpt löparna.... Ska jag köra på det och lägga rosenbladen på andra ytor ex.. Presentbort, avec bort och wc?

HJÄLP!

Nu ska jag gå ner och se om den lila överhuvudtaget passar ihop med vår andra lila...

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0