Servettringar check!

Då var servettringarna klara. Hoppas att limmer håller sig i 15 månader annars får jag väl limma om ett år igen.. ;)
Så nu ligger 80 ringar så fint i en korg med plast över nere i bröllopsrummet så inte dammet förstör dom.



Mina bästa vänner är verkligen saxen, klistret och tejpen.. Älskar att pyssla!

Har suttit och klippt ut kuvertfodral till inbjudan nu i två dagar. Kommer inte vika ihop dom än så det får vänta tills det inte finns nått pyssel kvar att göra.
Men om jag får någon tid över i morgon så ska ni få se hur jag gjort dom samt hur mycket billigare det är att göra dom själv.

Ni har förstått i det här lagat att jag älskar att komma billigt undan. Det behöver inte bli sämre för att det inte är dyrt...

Är så sliten nu.
Dags för sängen.

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0