Trumslag... Vinnaren är...

Jag vill tacka alla för fina bilder och bra ideer. Det har varit jätte roligt och alla är verkligen värda att vinna. Men den som jag fastnade extra för gav mig en ide som jag inte tänkt på innan och inte heller sett... Monogram är riktigt skoj och jag tycker att man kan ha det på det mesta, tepåsar, tändsticksaskar med mera, med mera. Jag har sett såpbubblor flaskor med monogram på sidan men aldrig på korken.

Grattis Johanna!



Du är vinnaren till 24 st guld diamant bubblor.
Jag har sänt ett vinnar mail till dig.

Tusen tack alla igen så hoppas jag på en ny tävling snart...

Kramar på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack snälla du :) Jippie!

2011-06-26 @ 22:09:01
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Jo men det är ju inte så ofta man vinner någonting..inte jag iaf! Men så länge jag har tur i kärlek är det okej :p



Kram kram

2011-06-28 @ 10:53:18
URL: http://lifebyjojo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0