Klar för laminering... - Pyssel

Så då var mina skyltar färdiga för laminering. Dom smala kan Kalle laminera men den stora får jag laminera på jobbet för 100 kr. Men mamma fann lite smycken som jag gjort och självklart ville jag inte ha nått för dom men hon trilskades med att betala lamineringen. Så skyltarna blev inte så dyra i alla fall...


Tog bilden igår kväll så lite svårt att se när det blev såå mörkt.

Jag har tidigare berättat hur jag gjorde Bröllops skylten. Parkeringsskylten gjorde jag på sammas sätt..

Bröllopsskylten och parkerings skylten kostar:

Det vita pappret är Ikeas pappersrulle Måla 29 kr. Räcker till båda skyltarna gott och väl. Det behövs sedan 5-6 svarta papper á pris 2,70 kr från Bokia och 3 silver papper á pris 2,70 kr även dom från Bokia. I hjärtat finns några blingbling som kostar 2,5 kr ihop.
Så dom två skyltarna kostar:
55,80 kr.

Den stora skylten berättade jag om hur jag gjorde den i förra inlägget.
Men kostnaden för skylten är:

(vita pappret är över från dom två övre skyltarna)
6 st silver papper á pris 2,70 från Bokia.
1 st svart papper á pris 2,70 kr från Bokia.
Så stora skylten kostar:
18,90 kr.

Perfekt, ca 75 kr för alla skyltar. Taget!

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0