Bokat lokal! Jihoo!!!!

Hur skönt är det inte när man får boka det viktigaste.
För oss är lokalen det. Sedan känns det som att jag kan gifta mig i vilken kyrka som helst.
Lokalen är sååå perfekt.

När Kalle försökte trösta mig när jag låg och grät över Sålla (jaja jag vet över en lokal men är man bridzilla så är man) så sa han att allt har en mening...

Han hade rätt. Vi åkte ut till lokalen vi tittat på först igen och såg den med helt andra ögonen... Den kommer bli perfekt... Visst är ni lite nyfikna nu va.. ;)

Här kommer en liten smyg titt!


Mina damer och herrar, låt mig få presentera Slattefors magasin!


Har inga bra bilder att visa från insidan då dom höll på att städa efter ett annat bröllop när vi var där. Men ni förstår ju stilen när ni ser den här bilden... Lantligt, romantiskt och hur bra som helst...

Nu ska jag pyssla lite till.

Puss mina kära vänner!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej så mysigt!! Jag ville också ha det där romantiska men samtidigt lite modernt, vi hittade en perfekt "loge" och den känns peeeeerfekt!

2011-06-20 @ 21:02:26
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0