Panduroshopping

Nu har jag köpt hem lite pyssel som förhoppningsvis trillar ner i brevlådan inom några dagar.

Det blev:

Embossing penna
Lila pärlemorskimrande kartong
Vitt pärlemorpapper
Gjutform (Ängel)
Lila pigmentfärg till ljus
Frostspray till glas
Silver pennor

Så när det kommer ska jag först testa frosta ett fint ängelmotiv på den tråkiga Galejljushållaren. Tror det kommer bli jätte fint. Ni ska får se sen när det är klart.

Eftersom jag inte finner några lilavärmeljus till bra pris så tänker jag gör egna. Tror ni att man ska ha doft ljus eller kommer det bli för mycket doft när det är så mycket folk i ett rum?
Vi får se hur det blir.

Sista pysslet som jag ska göra när paketet kommer är fina tändsticksaskar med bling bling och embossing på.

Ska bli så roligt. Alice börjar hos dagmamman den 17 och då har jag en massa pysseltid innan jag börjar arbeta igen. Längtar!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0