Brudbuketten

Så var man kär igen...
Förra veckan i en klänning och den här veckan i en brudbukett... Jobbigt med bröllop, så många känslor som sprudlar... ;)

Det är inte vems brudbukett som helst utan Kronprinsessan Viktorias. Men den är jag nog inte ensam om att välja. Stod typ högst upp på bukettrends listan...



Det är en droppformad vit bukett med fler olika sorter i.
I Prinsessans bukett finner man blommor som pioner, rosor, liljekonvaljer, klematris, rosenskära,  doftranka, phalaenopsisokidé, luktärt, fänrikshjärta, målbackarpelagon, amazonlilja, gardenia, azalea, löjtnanshjärta och till slut myrteln från Sofiero.

Ja jag hade tänkt mig tre sorter i kanske.. ;)
Vita rosor, kryss (älskar dom små kryssen), Kanske någon lilja eller orkidé... Mina favoritblommor.. Älskar Ranukel också...


Orkidé, Krysantemum och Ranunkel

Jag måste i alla fall passa mig för blommor som luktar så jag slipper få allergichock på mitt egna bröllop...

Hade tänkt att kanske min faster Lotta ville hjälpa mig med buketten så vi får väl se vad hon tycker med...

Kommer nog bli en riktigt drömbukett tillslut!
pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0