Så köper du frimärken styckvis...

Rebecca skrev och frågade hur man köper sånna frimärken som vi köpt. Tänkte att jag kan berätta här. Eftersom jag själv tyckte det var krångligt och bara hittade 100 pack osv.

Men dom finns att köpa för 6 kr st.

1. Gå in på www.posten.se
2. Tryck på fliken BUTIK.
3. Välj FRIMÄRKSPRODUKTER.
4. Där kan man trycka på FRIMÄRKEN ÅR FÖR ÅR.
5. Sedan väljer man 2011 eller vilket år det nu är och skrållar ner tills man hittar det frimärket man vill ha.
6. Skriv in antal och tryck sedan köp.

Man kan betala med internetbank, kort eller faktura (då kostar det 29 kr extra tror jag).

Jätte enkelt om man bara vet hur man hittar dom.. ;)

Passande bröllopsfrimärken.
 
Tryck på bilden och du kommer direkt till sidan där du kan köpa dom.

Hoppas ni hittar rätt nu.

Pussar alla!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

tack för snabbguiden så jag kunde beställa mina frimärken:-. jag valde "tillsammans" å det var verkligen lätt och smidigt att beställa:-).



mvh Rebecca

2011-12-23 @ 16:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0