6 månader...

Förstår ni?
Det är idag exakt 6 månader kvar till dagen D.. Sjukt fort tiden gått... :)
För ett år sedan började vi planera. Eller vi är väl lite fel kanske.. Men jag startade bröllopsbloggen och drömmarna var i full gång...

Jag fick Bröllopshandboken av Emma i julklapp. Perfekt, nu kan inte bröllopet bli annat än just PERFEKT!.. ;)

Planeringens hålltider
Kopierad från Bröllopshandboken.

12-6 månader
Bestäm datum
Skriv gästlista
Skriv budget
Boka vigselplats
Boka vigselförrättare
Boka festlokal
Boka catering
Boka bröllopsresa
Boka tid hos brudbutik för brudklänning
bestäm brudgummens klädsel
Välj tärnor och marskalker
Boka fotograf
Boka organist/musiker till kyrkan
Boka DJ/band till fest

6-4 månader
Välj/designa vigselringar och inskriptioner
Boka bröllopsnatten
Beställ trycksaker
Beställ bröllpostårta
Skor bruden
Skor brudgummen
Underkläder till bruden
Underkläder till brudgummen

Jag är allt på en god väg. Sedan har jag ordnat så mycket mer än vad listan tar upp...

Nu ska desserten till nyårsmenyn göras.

Puss puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken mysig blogg du har, ja visst går tiden fort, vi har lite drygt 6 månader kvar och jag börjar nästan känna mig stressad, är så mycket beslut kvar att ta! : )

2012-01-05 @ 18:23:55
URL: http://inodochlust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0