Fula stolar...

Det verkar vara ett vanlig problem... Alla lokaler verkar ha fula stolar. I alla fall dom billigare lokalerna. Våra är väl inte dom värsta jag sett men självklart kommer det nog bli mycket finare med stolsöverdrag.



Så mormor och jag satte oss ner en dag och klurade. Så efter någon timme såg det ut så här...





Jag är jätte nöjd. Det var inte alls svårt. Men kom ihåg nu att stolen jag provat på är fel stol. Den här är jätte svår då sittdynan är rundad och även ryggen. Benen dras ut längst vägen och stolen är helt enkelt ingen bra stolöverdrag stl.. ;)

Bandet är fel färg med. Jag kommer klippa organzaband  av Ikeas mörklila Sarita gardin. Tror det kommer bli pefekt. :)

Eller vad tror ni?

Dags att göra oss i ordning för en stadsrunda. Ska försöka förstora min "kärleksring" från Thailand. När jag och Kalle var där råkade vi hamna i värska smyckesmarknaden. I dörren stod en massa beväpnade män. Det bjöds på bubbel och så fick man gå runt och se hur man gör smycken med olika stenar. Det slutade med att Kalle köpte en silver ring med en thailändsrubin i. Jag frågade om den ringen kunde betyda att vi någon gång i framtiden skulle förlova oss och sedan gifta oss... Men Kalle sa lugn.. "Eller så är det bara en kärleksring".. Så romantisk men shi fick han för här står vi några år senare... Haha..

Slutpratat.

Pussar till alla!

Ps.
Kommer sälja stolsöverdragen sedan så hojta till om ni är intresserade. Ds.


Kommentarer
Postat av: TinaGustafsson.com

Vill tipsa om två böcker att inspireras av inför bröllopet.



http://www.adlibris.com/se/searchresult.aspx?search=quickfirstpage&quickvalue=Tina+Gustafsson&title=Tina+Gustafsson&fromproduct=False

2011-08-22 @ 21:52:14
URL: http://www.tinagustafsson.com
Postat av: Kim

Hej!



Hur många stolsöverdrag har ni och hur mycket vill du ha för dem (bara överdragen, inte banden eftersom vårt bröllop ska gå i rött)



Mvh

Kim

2011-09-20 @ 11:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0