Behöver jag vara orolig.... ;)

Nu är tärnor och bestman klara... Det har ju inte varit så svårt att välja dom men vi ville inte skriva om det förrän alla visste och hade tackat ja!

Dom här tokstållarna ska gå med oss fram i kyrkan...



Tärna 1:
Min underbara syster. Jenny har varit min bästa vän sedan vi var små. Hon har alltid funnits där vid min sida så att ha henne tätt bakom mig just denna dag var självklart. Hennes uppgift blir att se till att släpet ligger fint när det är dags att gå... Lugna ner en uppstressad bridzilla samt kanske fixa en VÄRDIG möhippa. ;) 
Hon håller Bestman i handen...

Bestman:
Kalle valde sin underbart fina vän Micke till bestman. Vilket känns toppen även för mig då han är en av dom finaste och snällaste människorna jag vet. Min baby boo boo boo... Hans uppgift blir att stötta Kalle när han håller på att svimma av nervositet. Kanske han styr upp en svensexa.. vem vet....

Tärna 2 & 3:
Det är mina flumsystrar. De två minstingarna i syskonskaran. I mina ögon kommer dom alltid vara små busungar som jag älskar av hela mitt hjärta. De får den viktiga uppgiften att hålla de två näbbarna i handen. Vi får väl se hur bra det går... Ronja leder in Alice och Towe styr Jollan...

Näbbarna:
Ja, som ni kunde läsa ovan så är Jollan (systerdotter till bruden) och Alice (dotter till brudpar) våra två sockersöta näbbar. Deras uppgift blir att kasta rosenblad och hålla hårt i korgen. Antagligen är det dom som får ta hand om tärnorna och inte tvärt om.

Jag vill bara tillägga att jag inte glömt min underbara bror Mattis som jag älskar exakt lika mycket som jag älskar mina andra syskon. Han har fått festens viktigaste uppgift - SPRITEN!
Vi litar på honom till fullo då han verkligen glänser på sitt jobb som just är bakom baren.... Bästa bartendern i stan!

Danne min vän, så var det din uppgift... Var det inte du som gärna ville vara parkeringsansvarig och kanske är det du som tejpar på rätt kort på rätt paket.. (om vi nu får några... ;) Vad du nu än väljer att göra så har du blivit en stor del av vårat liv. Och vi älskar dig till max...

Emma och Krille - Inte har vi glömt er. En uppgift finns till er med. Men den vill vi ta med er först innan den kommer upp här...

Behöver jag oro mig.. Nej jag litar på och älskar alla till hundra så jag tror absolut att det kommer bli en toppendag!

Miljontalspussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0