Att släppa taget...

Det är jag verkligen skit dålig på. Jag är sååån kontrollfreak. Men försöker öva på att släppa taget lite. Vilket faktiskt bröllopet låter mig göra. För några veckor sedan frågade min kära syster, Jenny om hon och Danne fick ordna bröllopstårtan som en suprisepresent.

Först blev jag skit nervös men ganska direkt så sköljde en skön känsla genom kroppen. Faan vad skönt att inte behöva tänka på den. Så nu känns det helt underbart. Behöver verkligen inte veta nått om tårtan. Jag litar på dom till hundra %.

Idag fick jag mail på facan från min kära faster. Hon undrade om inte hon kunde få göra lokalens slutgiltiga utseende i överraskning. Alltså jag ska vara med och duka och fixa allt jag tänkt. Men sen ska jag åka hem så gör dom färdigt lokalen och så blir det en överraskning för Kalle och mig vid middagen.

Det var också så skönt. För det lär nog finnas en hel del att fixa med så att få hjälp är underbart. Plus att nu kan jag inte hänga i lokalen till sena timmen. Utan nu kan jag åka hem och bara lugna nerverna och så sköter familjen Tholander resten.

Jag blir såå glada när folk visar intresse till vårt bröllop.

Tusen tack alla.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0