Såå tråkigt!

Att jag inte skrivit på ett tag är att jag har hamnat i en lerpöl...
Har inte tänkt på bröllopet på fler dagar, kanske veckor. Efter senaste inlägget har jag inte gjort nått. Tycker att pysslet är dagisliknande och barnsligt och att min klänning ser billig ut. Känner mig stressad och bävar för att jag inte kommer ha roligt. Börjar tänka på bröllop på en Thailandsstrand men är rädd för att jag ska ångra mig sen..

Blir alla brudar så här någon gång under planeringen?

Hoppas på att få mer energi när vi åker och kollar in en festlokal nu i vår...

Men då vet ni varför jag inte skriver så mycket nu. Ni kan ju alltid läsa min vanliga blogg (www.ceciliasplace.blogg.se) så länge, men nämn inget om bröllop där. Är lite hemligt än så länge bland kompisar.

Många pussar till er...


Kommentarer
Postat av: Emma

Att hitta en festlokal för ert bröllop kanske inte är det lättaste.

Ta god tid på er för att leta, det gjorde inte jag. Fick lite panik innan det löste sig. Till bröllopsfesten så vill man ha en festlokal som stämmer bra med ens egna önskemål.

/Emma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0