Ringar av alla slag...

Idag när vi kom hem så hade jag fått mitt första paket från Ebay. Gud så glad jag blev. Det var det paket som jag mesta av allt ville ha.


Säljare: Grandbazaar24 2217
Kostnad: 119,88 (varav 13,69 kr i frakt)

Ett jätte fint vitt/silver jacquard satin band som jag ska klistra fast runt en grej som sedan bli en skit fin servettring. Ni kommer få se bilder och få all information lite senare om det.

När vi var hos mamma senast så fann jag i ett av mina smyckesaskar mamma och pappas förlovningsring. Jenny har fått vigselringen och jag förlovningsringen. Jag tänkte att jag skulle förstora den lite och tunna ut den och sedan sätta en sten på. Blir min drömring då. Skulle väl vara fint? Då är pappa och mamma alltid med mig.


Ringen som ligger underst är min min förlovningsring.

Det är väl det som hänt idag som har med bröllop att göra. I morgon ska jag försöka ta mig till Ikea och handla in lite där.

Ha det toppen.

Pussen


Kommentarer
Postat av: Cicci

Va fick du betala för det där bandet från ebay? =)



Jag har inte vågat skickat efter nåt ännu.. :/

2010-12-29 @ 11:06:12
URL: http://bensochceciliasbrollop.blogg.se/
Postat av: Serenity

Nu har jag också hittat hit! =) kul att kunna följa varandra i blogg form också.



/Serenity (från Bröllopstorget)

2010-12-29 @ 15:35:53
URL: http://missserenity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0