Planering har startat

Ni känner ju mig. Självklart har jag börjat planera en massor. Jag har pendlat fram och tillbaka en massa, ska jag visa eller inte. Men visst förstör det inte bröllopet om jag visar det jag gör innan. Det blir ju skillnad när allt är på plats.

Vi har bestämt oss för mycket saker men inte bokat eller börjat med något än.

Idag har jag suttit och hitta tusen saker jag vill ha till bröllopet på Ebay. Måste nog handla in lite så det inte tar slut.
Nu är det stora att boka ett datum. Gästlistan är gjord så vi har kunnat göra en budget. Dags att SPARA SPARA SPARA!

Vi kommer ha ett bröllop med ca 65 gäster. Vi har fått kortat ner gästlistan en massa och bara bjudit dom närmsta vänner och släkt. Tråkigt att behöva göra det men bröllop är dyrt och amn måste sätta gränsen någonstans.


I morgon tänkte jag få Kalle att köra mig till Ikea så ska jag handla in lite saker så jag kan göra några förslag på hur det kan se ut. Så roligt att äntligen kunna börja handla in och planer...
Ser ni nedräkningen... Det tickar neråt...

Jihaaa!!!

Pussen


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0