Löpare...

Jag har följt en bröllopsblogg som är sååå toppen bra om man vill ha dom färgerna som vi vill ha. Hon har skrivit exakt vilka tyger och så hon använt. Idag när vi kom till Ikea blev jag så ledsen när jag upptäckte att den färgen utgåt.

Så nu sitter jag på ebay och försöker hitta en bra färg. Men det är skit svårt då inte internet färgerna ser ut så i verkligheten.



Vilken färg på pappret passar bäst när löparen har den färgen:



Det är nästan vilket som...
Gud jag måste skicka efter papprena och så får jag mäta lite. För jag vet ju att servetterna passar ihop med det ljusa pappret perfekt och jag vill inte att löparen ska förstöra det.

Gud vilket problem va... ;)

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0