Klara färdiga gå...

Vi har ändrat oss igen. Förut sa vi juni eller augusti men nu har vi kommit fram till att maj är vår månad. Våren är klart min favorit årstid. Då sprudlar kärleken och förväntningar i luften. Vilket passar ett bröllop perfekt, eller hur?

Jag har nu ordnat tre saker till bröllopet förutom lite papper till inbjudan. Tre mycket viktiga saker.. ;)
Två lila pumptvålar och en korg att ha bra att ha saker i eller också så kallad Wckorgen...

Nu när vi har det kan vi nästan gifta oss direkt.. ;)

Nu när jag kommer hem och allt med julen är över ska jag skicka efter servetterna så jag utifrån dom kan välja tyg till löparna. Hoppas att gardinen Sarita från ikea kommer passa. Ville ju ha Flyn Lill men den mörklila hade utgått, typiskt. Men men sånt är livet.

 
Saritas gardin 79 kr Dunilinis aubergine servetter 320 kr för 50 st och Designarket Heidi 9,50 st
Om allt vill sig väl blir det dessa tre lila på bordet. Det funkar väl?

Får inte heller glömma att berätta att jag fick min älskade efterlängtade värmepistol av svärrisarna i julklapp samt allt jag behöver till embossing. Gud vad roligt. Så snart kommer pysslet igång. Bara banden från Ebay kommer hem.

Nu ska jag gå och se på film.

Puss på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0