Två paket på posten....

Det är så roligt att öppna brevlådan när det ligger paket där i... Speciellt om paketen är till bröllopet.

Idag kom 10 000 st 4,5 mm, 2000 6 mm och 2000 7 mm kristallstenar. All borddekoration behöver lite bling bling... ;)

Som vanligt skickade jag efter det från Ebay. Här finner ni säljaren som jag verkligen kan rekomendera. Det gick fort och smärtfritt. ;)



Det andra paketet innehåll lite lösnaglar som Ronja ska sätta dit på mig. Hon gör såå fina naglar och tar endast 150 kr för det så hojta till om någon är sugen...



Bild lånad från säljaren som jag även han rekomenderar.

Nu ska jag prata lite men min kära toastmadam Biljana som ordnat en mysdag åt mig idag.

Pussar till alla.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0