Super bra fotoprogram på internet...

Jag blev tipsad om om den här hemsidan av min favorit bröllops blogg...

Man kan göra super fina bilder hur enkelt som helst. Jag använder till att göra fina bilder till festprogrammet och tänker nog göra mina tackkorts bilder där med.

Här hittar ni sidan....


Kortet är på min underbara brudnäbb...

Nu ska jag skriva gästlistorna och skicka dom till mamma och svärfar tillsammans med en grön och röd penna. Dom har redan fått in några JA av våra underbara gäster. Lätt för dom att stryka rött och grönt för Nej och Ja. Sedan ringer vi bara runt till de som inte svarat den 12 juni. Smidigt, eller hur?

Dags att sluta.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0