Hello Turkey!

Bara att skriva det värmner min bleka kropp... ;)

Den 3 okt. kl 17:15 lyfter vi från Jönköping. Det blev som en liten familjesmekvecka... ;)Hmm, det lät lite halv snuskigt... Men ni fattar säker vad jag menar... Jag kan inte tänka mig åka till nått så roligt som Turkiet utan min lilla skatt.. Så Brallan får följa med sin mamma och pappa...

Följer med gör även mamma, Benke, Mattis, Ronja, Danne, Jenny och Jollan... :)

Här är hotellet vi ska bo...

Det ska i alla fall bli såå roligt.

Vi kom även på att vi ska skippa dyra morgongåvor. Smycken som är för dyra för att använda är inte riktigt min grej. Istället drar vi till Sälen om ett år... ;)

Många resor blir det och det känns helt underbart.

Tallin med Kalles jobb i mars, Tyskland för att barshopping i maj, Astrid Lindgrens värld i juni, Turkiet i okt och Sälen i mars 2013... Wihoo!

Om du kan rekomendera roliga saker i Turkiet, framförallt Side... Dela gärna med dig...

Pussar


Kommentarer
Postat av: LisaP

Hallå där damen!

Vart har update'n tagit vägen? (hoho!?)



Kramar Lisa

2012-03-10 @ 21:07:00
Postat av: Maria

Jag säger det samma. Jag vill se mer av din planering :)

2012-04-08 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0