Ordning o reda

Kalle har ordnat blogg.se appen så nu kan jag blogga från mobil. Så nu kanske inläggen kommer lite oftare. ;)

Det jobbiga med bröllopspyssel är att man oftast måste gör så många av varje. Dom första tio är roliga, sen blir det lite segt. När man gjort femtio servettringar har man kommit på något nytt roligt pyssel som man vill sätta fingrarna i och då har man fortfarande trettio ringar kvar att göra. :)

Det jag ville säga med det är att jag äntligen gjort klart ljushållarna med änglar på som jag skrivit om tidigare. Såå himla skönt. Dom ska bara in i ugnen om 23 timmar sen ska dom beddas ner i lådan. Check, check, check!

I morgon ska det sys som bara den. Minst tio måste jag hinna.

Natti natti alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0