Säljes!

Igår när jag sorterade och gjorde mitt bröllopsrum såå fint fann jag en hel påse med super fina saker som jag inte behöver då jag inte har hand om dekorationen längre, får det i present av min faster och farbror.

Allt är oanvänt.

5000 lila/silvriga bords kristallconfetti

150 kr

100 lila silkes rosenblad och 1000 5 mm lila bordskristaller.

150 kr
Det är ett paket med matchande blad och Stenar. Super fina.

365 meter organzaband (6 mm) i färgen plum

20 meter - 30 kr (har 365 m)

Perfekt till ex. festprogram. Hade dock redan köpt en annan nyans som inte passade ihop med den här. Lite petig kanske. ;)

200 Lila rosenblad

60 kr

1000 ivory rosenblad

220 kr

Muffinsformar från Åhlens. Perfekt till Cupcakes! Supersnygga!
 
20 kr/ paket (12 st/paket) (29 kr ord. pris) Första formen har jag 5 pak av och andra 7 pak)
Vi skulle först ha cupcakes istället för tårta men nu får vi tårtan i bröllopspresent av min kära syster så här står jag med en massa formar. ;)

14 små trästafflier från Ikea

5 kr st. Jag har 14 st. Perfekt till antingen Menyer eller bordsnummer på kortsidan av bordet. Passar jätte bra till Ikea ramen Ram.

Mitt super fina brudsmyckesset

200 kr.

Jag älskar verkligen det här smyckets sättet i swarovski amethyst stenar (mörklila stenar). Men tyvärr passar det inte till min drömklänning. Bestman och brudgum ska ha samma stenar i maschettknappar och plastrongnål. Säg till så berättar jag vart ni finner det. Super fin matchning.. ;)

I alla priser ingår fraken förutom i stafflierna och muffinsformen. Då jag inte vet hur jag ska sända dom då de int går ner i ett kuvert.. ;) Men det lovar jag att kolla upp om du vill köpa dom... ;)

Maila till mig om det är nått du är intresserad av.

Det är verkligen jätte fina saker.
Kram på dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0