Det flyter på

Kul att det gör det ibland... ;)
(Roligt att jag skrev det nyss och ett långt inlägg som bara försvann.. Då börjar jag om igen).

Igår satt jag och googlade efter droppformade buketter. Helt plötsligt så var den bara där. En super fin bukett. När jag klickade på bilden ledde den till en blogg som hade super fina buketter. Snabbt skickade jag iväg ett inlägg och frågade vart hon höll till.
Men efter ett tag kom jag på att det borde ju stå i bloggen då hon tar emot beställningar.

VIKINGSTAD, LINKÖPING

Va?
Hon kunde bott vart som i världen och så bor hon i Vikingstad. Hur sjuk är inte det?
Jag ringde henne och fick priser som var kanon... Ett plus till var att hennes man är bröllopsfotograf. Helt plötsligt löste sig en hel del. Men fasen vad fotograf är dyrt... Men det är bara att bita i det sura äpplet man vill ju få bra bilder iaf i kyrkan och innan.

Så nu har jag nog iaf funnit min bukett... Känns väldigt skönt!

En blandning av dessa två kommer bli perfekt!

Kostar beroende på vilka blommor 1600-2000 kr.

Tärnbuketten

Ca. 250 kr

Corsage

Ca. 150 kr

Bilderna från henne hemsida som ni finner HÄR!

Pysslet kallar.

Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0