Bordsdekoration

Hejsan svejsan...

Gud det är verkligen jätte svårt att komma på hur det ska dekoreras...

Jag har i alla fall bestämt mig för vita dukar, löpare som är en mörkare/varmare lila ex. plum... Jag vill ha vaser med vita rosor, små kryss och brudslöja i. Kanske murgröna som hänger ner längst vasen. Sedan har jag gjort små gipsänglar som ni ska få se när dom är målade. Mina ängelgalej ska ju självklart vara med. Två galej och ett ölglas fyllt med vatten med en blomma i med ett flytande ljus på ska stå ihop på varje bord...
Idag klickade jag hem bordskristaller. Har redan små i stl. 4,5 mm men ville ha några större som kan ligga strödda på bordet. Så nu klickade jag hem 10 mm och 12 mm...

750 st kostade 150 kr med frakt.

Men vill man inte handla på Ebay kan man finna det på Myheart.


Bild lånad från Myheart.

Här är priset för 700 st 377 kr (inks. frakt)

Kom gärna med förslag på fin dekoration....

Pussen




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0