Använd dig av Cellofan

Tänkte när jag såg Marias kommentar att jag kunde svara genom att lägga ut en bild på hur jag menar.

Som sagt va, ibland kanske man inte använder sig av kort som är dubbelvikta utan bara har två sidor. Då kommer informationen på kortet synas om du tänkt ha det i ett cellufankuvert. Så med hjälp av fodralen jag visade tidigare kan man fortfarande använda det lyxa cellofankuvertet...

Håll i er nu... För det gör jag INTE själv. Nej det är scraplyckan så billig på så det tjänar man nog inte många öre på att pyssla med själv. Där finns flera olika storlekar men det kuvertet jag använder mig av kostar hela 75 öre st.

Ni lägger i kortet i fodralet och sedan stoppar det i cellofankuvertet, klistrar igen och vips har du ett jätte lyxigt inbjudningskort som är lite utöver de vanliga breven...


Nu är detta kuvert inte färdigdekorerat men ville inte lägga ut min riktiga inbjudan än... Men istället fick min spegelbild i cellofanet blir dekoration nog... ;)


Jag gjorde det här kortet till min dotters dop och det sände jag sedan iväg i ett cellofankuvert.

Inbjudan kan ju fortfarande vara dubbelvikta och bli super fina i cellofan...
  
Fler kort jag gjort med den super fina "Nu och för alltid" stämpeln.

Ja det var så jag menade. Älskar att får frågor och kommentarer... Ser att ni läser min blogg men det är super roligt att höra ifrån er med... Kom gärna med ideer på saker man kan göra, jag bukar alltid kunna lista ut ett sätt att göra dom även om det inte finns en beskrivning med.

En massa pussar på er!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åhh, fick jag ett helt inlägg som svar =) Nu hänger jag vad du menar. Tack så jättemycket!!! Jag förstår att du inte gör cellogfankuverten, det måste vara ett väldans jobb. Blev lite "rädd" där ett tag. Men du är flitig ändå =)



//Maria//

2011-03-23 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0