Dom är nu mina!

Så nu har Alice lagt sig och jag kunde klicka hem maschettknappar, nålar och det fina smyckes settet. Är så lycklig!

Visst ni kanske skrattar åt mig. Men jag är sån grubblare så när jag finner något som känns så rätt blir hela jag så lycklig. Det här kommer bli såå himla fint...

Tänkte skriva lite info om associarerna ifall någon annan vill köpa likadana... Kanske du Jessica... ;)

Manschettknapp & Cravat/slipps nål!


Ser ut som guld men det är silver med en Amethyststen.

Köpta från Ebay.
Amethyst Wedding Swarovski Cufflinks Cravat Tie Pin
Artikelnr: 400133465699
Säljare: Star4u_uk
Kostnad: 127,45 kr (varav 63,78 kr i frakt) (för både nål och knappar)

Hur trevlig säljare som helst. Svarade snabbt på frågor och gjorde ett perfekt paketpris när jag sa att jag ville ha en nål och två maschetter med samma sten.

Smyckes stettet!




Köpta från Ebay.
Swarovski Crystal Amethyst Wedding Bridal Set Necklace
Artikelnr: 170469474178
Säljare: Kaka jewel
Kostnad: 122,13 kr (varav 15,94 kr i frakt)

Även denna säljare svarade snabbt på mail och hade väldigt bra pris på frakten.

Jag tror det kommer bli prima skinka det här. Så nu är smyckena till mig, Kalle och bestmannen klara... Perfekt!

Pussen

Ps.
Tänkte inte på vad jag gjorde så jag skrev detta inlägg först i min vanliga blogg. Hoppas ingen hann att se... Ds.


Kommentarer
Postat av: Lisa - Sockerrus

Visst är Ebay underbart!! Dock finns det ju på tok för mycket snyggt där och kan bli lite farligt när man är i klickar-tagen ;-) Har hittat en hel del superbilliga saker till mitt kommande bröllop där. Manschettknappar har jag dock inte ens tänkt på att leta efter - Kanske jag borde.



Ha en härlig måndag!

Lisa

2011-01-10 @ 09:24:13
URL: http://sockerrus.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0