Såå glad

Hallojsan..

Jag var på en musikal i lördags och blev såå kär i en låt. Den är i vanliga fall på engelska men i musikalen sjöngs den på svenska. Den var såå fin. Men den var visst specialskriven till det så texten finns inte på internet. Men jag tänkte, vad har jag att förlora och så skrev jag igår kväll till han som gjort alla texter till musikalen.

Nu när jag kollade mailen hade jag redan fått svar och kan ni tänka er... Texten var med... Bara sådär... Trodde aldrig att jag skulle få den och framförallt inte gratis. Blev såå glad...

Det gick bra att jag fick den pga att det var ett privat bröllop. Man måste ha rättigheter för att få den annars så jag tänker inte skriva vilken låt det är eller ge texten till någon annan än Angelica som ska sjunga den, för han var så snäll mot mig.

Plus att solosångerna kan ju få vara hemliga en stund till.. ;)

Nej nu ska här bakas cupcakes igen. Gäller att passa på när man får gäster som kan poängsätta dom.
Idag blir det Noblesscupcakes med Noblessjudge och chokladganacke (två olika frostingar, se vilken som blir bäst). Det är egengjorda recept så håll tummarna för att det blir gott...

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0