Min sötaste Ronja!

Igår kom min lillasyster Ronja och hälsade på ute i Vikingstad.

Vi mötte upp henne vid pendeln och under armen hade hon ett stort paket. En födelsedagspresent till mig... :)

För ett tag sedan berättade jag för Ronja att jag ville ha en stor välkomstskylt över dörren på festlokalen. Jag hade sett en bild från ett bröllop där dom hade ett stort hjärta med sitt monogram i. Tyckte det var jätte fint men villa ha in änglar med eftersom det är en del av vårt tema.
Tacka vet jag google min bästa vän. Med en sökning på orden "hjärta med änglavingar" såg jag den underbara bilden.

Eftersom det här var länge sedan så har jag inte tänkt så mycket mer på det. Hallå, jag kan ju ändå inte måla... Tänkte att det får lösa sig med tiden..



Men i alla, i det stora paketet under Ronjas arm gömde sig den finaste skylten... Kan ni tänka er, Ronja hade samlat in all info från mig och sökt upp en tatuerare som gjort tavlan åt henne. Men som jag förstod det hade det krånglat, krånglat och krånglat men nu iaf har jag den super fina tavlan som kommer bli perfekt med lite lila, silver färg och några ballonger..

Tusen tack min sötaste Ronja!

Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0