Bröllopsbubblor...

Så, nu har äntligen alla bubblor kommit...
Vi har valt att ha bubblor och inte ris. Ris fastnar över allt, gör ont i ögonen och om man blir svettig och fått ris mellan sina peaches så smälter allt samman som en sockervadd... Plus att det är dyrt.

Jag fann jätte fina champangeglas med bröllopsbubblor på Ebay. Man kan även köpa det på ex. Myheart.



Jag köpte 72 st för 262 kr.
Men när jag fick mitt paket var bara 35 st hela. Men efter ett argt mail till säljaren så skickade han ett nytt paket som kom idag. Så nu har jag helt plötsligt 90 st bubbelglas för 262 kr...
2,91 kr st istället för 6 kr st som andra affärer säljer för och då är inte frakten medräknad... ;)

Ännu en bra affär... :)

Bubbelglasen ska sedan dekoreras med ett monogramklistermärke på korken som jag gör på jobbet samt ett lilaband runt foten. Nice va...

Dags att sova. Är helt slut här.

Pussar


Kommentarer
Postat av: Riviera Divina Weddings Italien

Italien 2012



Alla har vi drömmar, en del enklare att upp nå än andra. Vi på Riviera Divinia Weddings kan hjälpa dig en bra bit på vägen till din lycka. Nämligen genom att bidra med ditt giftemåls arrangemang i det romantiska Italien, närmare bestämt i staden San Remo.

Det var i staden San Remo Alfred Nobel bodde under sina sista år, huset kallas numera Villa Nobel och används av oss för giftemål. Vi erbjuder även andra ställen att gifta sig på som tex medeltida slott och på en yacht. Låter det inte otroligt? Om du vill ha mer information ta då kontakt med oss.



Med vänliga hälsningar



Riviera Divina Weddings

http://weddings.rivieradivina.it/en/index.php


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0