Semester

Förlåt, har inte skrivit på länge...
Men här händer inte så mycket för tillfället.. Det är ju SEMESTER!
Hur underbart är det inte att ligga och njuta ute i en solstol?

Har inte gjort så mycket till bröllopet. Eller jag har inte gjort något förutom att förnya budget och gästlista lite. Men hjärnan går i ett. Det finns så mycket pyssel jag vill göra men vet inte hur jag ska använda det. Det får ju inte bli för mycket av det goda.

Nu har jag googlat runt lite på save the date. Vi får väl se hur dom blir... :)

Det som står högst på listan nu är att fullborda allt pyssel som jag börjat på... Ramar som ska målas, gipsänglar som ska filas och målas samt börja lite på save the date.

Det var väl allt för nu...

Ha det fin fint.
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0