Vinn presentkort värde 20 000 kr på Lilly!

Jag älskar verkligen Lillys klänningar så när jag läste på en blogg att dom hade en tävling var jag självklart tvungen att vara med... ;)

Lilly har tillsammans med TLC som sänder programmet "Say yes to the dress" den perfekta tävlingen om man ska på bröllop eller fest. Vinn hela din bröllopsoutfit värde 20 000 kr!

Det kan inte bli bättre, eller hur?

Du ska bara svara på tre frågor och sedan är du med i tävlingen. Jag hoppas att mina svar kom med för helt plötsligt försvann dom bara. Håll tummarna för mig nu.



 Gå in och tävla du med vet ja!

Ha det supert!

Pussar


Kommentarer
Postat av: Jojo

Sv: Hej! Jo visst är lila fint, tyckte att de kan vara fint med lite olika nyanser som fungerar ihop..blir lite mer naturligt! :)

Jag har inte hittat några klänningar, hoppas att jag hittar några fina..funderar ev på att sy upp dem om jag inte hittar några fina.

2011-04-18 @ 19:43:19
URL: http://mittdrombrollop.blogg.se/
Postat av: Elin

Du får gärna skriva vilken blogg du hittade informationen på. ;)

2011-04-18 @ 20:24:44
URL: http://jagblirsnartfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0