Check, check, CHECK!

Så underbart!

Idag åkte Benke och jag till Norrköping och hälsade på en av mina bästa vänner, Panduro.
Förlåt Lotta att jag åkte i förväg men jag var såå pysselsugen ikväll när jag skulle vara själv men jag åker mer än gärna till pysselaffärer igen med dig...

I alla fall, hem kom jag med två fulla påsar. Så nu har jag köpt allt till:

Save the date, inbjudningskort, Vigsel-, festprogram, presentaskar, tändsticksaskar, vita gipsänglar och kuvertvästa (kommer visa den senare).
Förstår ni hur skönt det är. Nu är det bara att Pyssla, pyssla, PYSSLA!



Och om Mia från Panduro kollar in så hälsar jag dig välkommen.

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jo då, visst har jag tittat in! vilken mysig blogg! Full med massa roliga ideer. Lycka till i ditt fortsatta pysslande. Kram mia

2011-03-26 @ 16:28:45
Postat av: Catrin

Jag hittade "puss" toppern på Calligraphen =)

2011-03-27 @ 19:39:47
URL: http://catrinlilla.blogg.se/
Postat av: beabride

MICHAELANGELO Tärnklänningen hittade jag på ebay =)



Tack för att du kikar in på min blogg-mycket trevligt

2011-03-28 @ 11:42:07
URL: http://beabride.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh vilken härligt pyssligt bröllop ni kommer få :)



Ville bara säga lycka till med allt, är ju långt kvar men jag hoppas på att få se bilder från bröllopet sen :)

2011-04-10 @ 10:43:03
URL: http://lillabrollopsmonstret.blogspot.com/
Postat av: faster lotta

helt OK att du åka iväg till panduro vi får hitta på något annat istället. Kram på dig

2011-04-12 @ 22:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0