Korgar...

Jag älskar korgar. Fråga min familj och släkt... Varje jul får alla en korg med egengjorda saker i. Farmor brukar ge tillbaka den och säga att jag kan fylla på den till nästa jul.. ;)

Det dumma är att brukar man inte köpa korgar så vet man inte hur dyrt det är. Det har blivit svin dyrt. Som tur är hade jag några sen innan, sedan fann jag tre stycken i svärmors källare. Två perfekta näbbkorgar fann jag i en affär i Tanum. PERFEKT!


Näbbkorgarna á pris 39 kr... Lite färg, band och spetts så blir det toppen...

Så för alla korgarna blev summan 78 kr. Lite lagom kan man tycka..

Vad ska man ha korgarna till?



Vi har självklart den kända WC korgen, Sedan en korg för ris och bubblor och en korg med vigselprogram (för att göra allt lite lättare för kyrkovärdarna), två stycken till näbbarna men sen då? Vad ska man mer ha korgar till?

Dags att grubbla vidare i sängen..

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0