Superfin!

Då var man hemkommen från självaste huvudstaden. Tyvärr hann jag inte gå och kolla i några bröllopsaffärer som jag tänk men som tur va har vi ju några till månader på oss.. ;)

På vägen till Biljana (min kompis vi skulle bo hos) Gjorde vi några stopp...

Stopp 1:  Ikea i Barkarby... Där handlades lite knoppalakan in (Fick några stycken av mamma, Tusen tack), samt raket tavelstaffli och ramen ram...

Safflierna vart jag lite missnöjt över. Dom var rätt stora. Men ska se om det kan fixat till med lite sågar, sandpapper och en fin silver färg... ;)


Den genomskinliga köpte vi...
100 kr för 13 st.. Vilket kap! (19 kr st ordinare pris)

Stopp 2: blev hemma hos en i Jackobsberg. Där handlade jag 13 st Superfina karaffer som har utgått från Ikea. Tycker dom är såå fina att ha som vattenkaraffer men det är egentligen en vas med det passande namnet Superfin!

Inne i stockholm blev det lite cupcakesformar - Blå med guld kronan på... Dom reades ut efter kungabröllopet, så varför inte. Älskar rea... :)

Så en lyckad resa måste jag säga...:)

Pussen


Kommentarer
Postat av: Mona

Hej!

Vilka enormt fina vaser/karaffer. Vi ska också gifta oss i sommar. Köper dem gärna av dig när du har använt dem.

/Mona

2012-03-30 @ 20:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0