Hatar motgångar

Man får inte vara glad för länge. Jag som var så lycklig när jag fått smyckena hem klickade. Så går man in på mailen och läser att pappret som jag köpt hälften till festprogram, vigselprogram och inbjudningskort har utgått. Skit! Det kostade bara 1 kr styck och var så underbart fint.
Så nu sitter jag här och försöker finna liknande vitt pärlemorskimrande papper. Med det är såå dyrt överallt.


680255                         653354

Fann att Panduro hade lila pärlemorskimrande och vitt i kartong. Det kanske vore nått. Men priset här är 5,90 kr st. Lite skillnad.
Hade viljat se pappret först när det är såå dyrt. Typiskt!

Hoppas på god jaktlyckta idag.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0