Fyra paket på posten...

Idag på min födelsedag kom även posten med fyra paket. Jo jag hade ju betalat det själv men såå roligt att jag fick dom redan idag...


Smyckena kom i så fina paket...

I det första var en provservett på Dunilins aubergine. Den blev såå perfekt så jag kände för att gråta. Älskar känslan när man finner något och det bara är självklart. Ja jag är lite knäpp jag vet... ;)


Liten smygtitt på hur det kommer se ut. Inspiration taget från LinaLottans blogg.
Men det ska inte vara en vit ask utan det lilapappret på bilden under.


I det andra var matschettknapparna och slipsnålen till Kalle och bestman som ni sett tidigare.


Färgen ser rätt lik ut maschetknapparna i låda två... Samma färg på stenarna i mina smycken.

Det tredjepaketet innehöll mina brudsmycken. även dom toppen fina men tror att jag kommer få kli av dom oäkta örhängena men ska man vara fin får man lida pin...:)

Det sista men absolut inte det minsta paketet var fullt av tyll och fina tyger. Jag och Jenny hade skickat efter i lördags (redan här från England, sjukt snabbt) två likadana klänningar till Alice och Jollan som dom ska ha på Ragnas 80 års kalas. Likadana som dom ska ha som brudnäbbar fast då ska dom vara lila istället för ros.
Dom blev som två prinsessor...



Eftersom vi ändå var inne i stan passade jag på att springa in på Medmera butiken och handla vita vykort till save the datekorten och färg till glasmålning. Fann en sån fin bild på internet som jag tänkte måla av på Galej ljushållarna så dom blir lite roligare.



Tror ni inte det här kommer bli perfekt!
Det tror jag.

Puss puss så länge


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hejsan, jag undrar vart du har köpt/beställt tyll tyget? , vad använde ni det till? söker svart tyll att ha som löpare på borden.
Mvh Matilda

2012-08-22 @ 02:59:30
URL: http://nittonarochblivandefru.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0