Rosenblad i kyrkan

Jag har försökt hitta svar på varför det ska gå en liten tjej framför brudparet och slänga rosenblad. Men har inte funnit något svar. I vilket fall som helst så är det mycket fint. Jag skulle vilja att Alice och Jollan gör det. Så idag klickade jag hem 1000 ivory satin rosenblad från Ebay.

Pris: 46,75 kr varav frakt 26,03 kr.

Även Celebrations som jag köpte servetterna av säljer rosen blad. 100 st blad för 40 kr + frakt.

Vipps så sparade jag in 350 kr till...

Gud vad jag älskar att vara ute och bröllopsklicka... ;)

Pussen

Ps.
Kolla med kyrkan innan om det är OK att kasta rosenblad. Många är emot det men samtidigt det kanse är ok om bladen är gjorda av satin då äkta rosor kan ge fula färg på gången. Ds.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag har hört av en florist att de ör bra förgade rosor som färgar av sig. Inte röda-, rosa rosor mm som är de i sig och inte är färgade :).

2011-02-19 @ 13:40:16
URL: http://tipsombrollop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0