Plommonfärgade organzapåsar

För länge sedan skickade jag efter lilaorganzapåsar men den lila passade inte ihop med den andra lila färgen vi har. Jag har kärat ner mig i plommonlila.. 
Det är samma typ av lila på smyckena, dukarna och banden... Så det blev verkligen helt perfekt idag när min plommonfärgade organzapåsar kom. Ett toppen köp!


Köpt från Ebay
Artikelnr: 290427969406
Säljare: fmk8874
Kostnad: 61,72 kr (varav frakt 15,46 kr)

I påsarna ska hjärtformat ris lilla. Det ska delas ut bland gästerna utanför kyrkan.

Skickade dock bara efter 50 st men har tänkt att ha såpbubblor med. Så det blir nog bra... 

Ja det var väl det jag skulle b
Pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0